Pozitivna psihologija in pozitivna edukacija
Kakšen sem? Kakšna sem? Kakšni smo?
Kakšen sem? Kakšna sem? Kakšni smo?
Spodbujanje samozavedanja, samospoštovanja in razmišljanja o pozitivnih osebnih in vedenjskih lastnostih
Ideje za skupinske ali samostojne dejavnosti, delavnice in druge oblike dela, namenjene spodbujanju razmišljanja o sebi in o drugih.
Spodbujanje samozavedanja, samospoštovanja ter samovrednotenja in pozitivnega vrednotenja drugih.
Povezovanje osebnih lastnosti z odločitvami in vedenjem.
Priročniki so primerni za delo z otroki in mladostniki starimi od 7 do 16 let.
Priročniki so primerni za učitelje razrednega pouka, svetovalne delavce, učitelje OPB, izvajalce DSP.
Vsak priročnik zajema različno število osebnih lastnosti oziroma pridevnikov s pozitivno konotacijo, ki opisujejo ljudi in njihovo vedenje. Besede so izbrane v skladu z razvojno stopnjo in razumevanjem otrok in mladostnikov v posamezni starostni skupini.
Cilj dejavnosti za vse starosti je usmerjanje pozornosti otrok na pozitivne lastnosti in poteze pri sebi in pri drugih.
Dejavnosti v priročnikih so načrtovane tako, da otroke in mladostnike preko iskanja primerov iz osebnih izkušenj spodbujajo k povezovanju osebnih lastnosti in vedenja. Na ta način pri otrocih in mladostnikih utrjujejo razumevanje, da naše lastnosti pomembno vplivajo na naše odločitve in ravnanja.
Nekatere besede so otrokom in mladostnikom bolj poznane, nekatere manj. Nekatere besede, ki označujejo osebne poteze in lastnosti, vključene v priročnika za starost nad 10 let, so lahko abstraktne in zato nekaterim otrokom in mladostnikom manj razumljive. En od namenov priročnikov je širjenje besednjaka in razumevanja različnih osebnih potez in lastnosti.
Cilj dejavnosti ni podajanje “pravih” odgovorov, pač pa spodbujanje samospoznavanja, razmišljanja o sebi in o drugih in razmišljanja o pomenu osebnih lastnosti in potez, ki jih ljudje izražajo s svojimi ravnanji in odločitvami. Tudi ko otroci ocenjujejo, katere lastnosti se jim zdijo bolj in katere manj pomembne, ne vrednotimo njihovih odgovorov, pač pa jih predvsem spodbujamo, da jih utemeljijo in razložijo svoje mnenje.
Priročnik KAKŠEN SEM? KAKŠNA SEM? KAKŠNI SMO? 7 DO 9 LET zajema 42 različnih osebnih lastnosti oziroma pridevnikov s pozitivno konotacijo, ki opisujejo ljudi in njihovo vedenje. Namenjen je usmerjanju pozornosti otrok na pozitivne lastnosti in poteze pri sebi in pri drugih.
29 strani
Avtorja: Kristijan Musek Lešnik, Petra Lešnik Musek
Priročnik KAKŠEN SEM? KAKŠNA SEM? KAKŠNI SMO? 10 DO 12 LET zajema 122 različnih osebnih lastnosti oziroma pridevnikov s pozitivno konotacijo, ki opisujejo ljudi in njihovo vedenje. Namenjen je usmerjanju pozornosti otrok na pozitivne lastnosti in poteze pri sebi in pri drugih.
52 strani
Avtorja: Kristijan Musek Lešnik, Petra Lešnik Musek
Priročnik KAKŠEN SEM? KAKŠNA SEM? KAKŠNI SMO? 13 DO 16 LET zajema 192 različnih osebnih lastnosti oziroma pridevnikov s pozitivno konotacijo, ki opisujejo ljudi in njihovo vedenje. Namenjen je usmerjanju pozornosti otrok na pozitivne lastnosti in poteze pri sebi in pri drugih.
57 strani
Avtorja: Kristijan Musek Lešnik, Petra Lešnik Musek
Prijava na portal
V portal se prijavite z e-poštnim naslovom in geslom (password), ki ga izberete sami.
Če še niste prijavljeni kliknite
Don't have an account? Sign up
Če ste pozabili svoje geslo, kliknite
Forgot password?
Prijava na portal omogoča brezplačno uporabo vseh priročnikov
Pred ogledom in uporabo posameznih priročnikov se prijavite kot uporabniki portala abced. Prijava omogoča brezplačen dostop do vseh vsebin portala in ne prinaša nobenih obveznosti. Njen edini namen je beleženje števila uporabnikov portala in občasno informiranje uporabnikov o morebitnih novih gradivih, virih in dogodkih v okviru programa abced.si.
Priročnike in njihove posamezne dele lahko prijavljeni uporabniki spletnega portala www.abced.si (vzgojitelji, učitelji, svetovalni delavci in drugi zaposleni v vzgojno-izobraževalnih zavodih) uporabljajo izključno v namene strokovnega vzgojno-izobraževalnega in svetovalnega dela z otroki in mladostniki.
Dovoljeno je tiskanje priročnika in posameznih delovnih listov z namenom ogledovanja, branja in uporabe za nekomercialne namene v javnih vzgojno-izobraževalnih zavodih in zavodih, ki izvajajo javno veljavne vzgojno-izobraževalne programe. Vsako drugo kopiranje, distribuiranje, ponovno objavljanje, spreminjanje priročnika ali njegovih delov, ali razširjanje na kakršenkoli drug način brez predhodnega pisnega dovoljenja, je prepovedano.